Złóż zamówienie do godziny 10:00, a wyślemy je tego samego dnia!
Twój koszyk jest obecnie pusty!
Twój koszyk jest obecnie pusty!
Procedura reklamacyjna
Postępowanie w przypadku uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu: 1. Jeżeli podczas odbioru karton, w który zapakowany jest towar jest rozerwany, wgnieciony lub po prostu wzbudza podejrzenia, prosimy o otworzenie paczki w obecności doręczyciela. W przypadku uszkodzonej zawartości spisze on protokół, będący podstawą do składania przez nas reklamacji. 2. Jeżeli zauważą Państwo uszkodzenie przesyłki po odjeździe doręczyciela, należy niezwłocznie zadzwonić do najbliższego oddziału firmy kurierskiej w celu spisania protokołu. Dokument ten powinien zostać przesłany do nas mailem lub faksem w ciągu 5 dni od daty odebrania przesyłki. Jeżeli protokół w tym terminie nie zostanie nam dostarczony uznajemy, że towar został dostarczony w stanie nienaruszonym.
Pamiętaj również, że produkty spożywcze to nie ubrania, trzeba je przechowywać z zachowaniem zasad umieszczonych na etykiecie. Zasadniczo produktów spożywczych nie można oddawać, ale zawsze możesz je zareklamować. Możesz do nas zadzwonić 508 686 211 lub napisać na mail: [email protected]